Αναπαραγωγές - STUART & REVETT
 Τζέιμς Στιούαρτ (1713–1788) ήταν Σκωτσέζος αρχαιολόγος, αρχιτέκτονας και καλλιτέχνης. Στα τριάντα του ταξίδεψε στη Νάπολη και εργάστηκε ως ξεναγός και ζωγράφος. Έμαθε Λατινικά, Ιταλικά και Ελληνικά, σπούδασε την Ρωμαϊκή τέχνη και αρχιτεκτονική και συνάντησε τον Νίκολας Ρίβετ (1721–1804), ευγενή από την Ανατολική Αγγλία, που ήταν και ερασιτέχνης αρχιτέκτονας. Το 1748 ταξίδεψαν μαζί στη Νάπολη και μετά, μέσω Βαλκανίων, έφτασαν στη Θεσσαλονίκη και την Αθήνα. Έκαναν ακριβείς μετρήσεις και σχέδια αρχαίων ερειπίων για τρία χρόνια. Το 1762 γύρισαν στο Λονδίνο και εξέδωσαν το βιβλίο «Οι αρχαιότητες των Αθηνών και άλλα ελληνικά μνημεία». Το βιβλίο έγινε επιτυχία και βοήθησε στην αναβίωση της αρχαιοελληνικής αρχιτεκτονικής στην Ευρώπη. Τα σχέδια που υπήρχαν σε αυτό ήταν από τα πρώτα που κυκλοφόρησαν και έτυχαν εξαιρετικής υποδοχής από ακαδημαϊκούς, αρχιτέκτονες και αρχαιολόγους. Επέτρεψαν σε αρχιτέκτονες, γλύπτες και σχεδιαστές σε Ευρώπη και Αμερική να κάνουν Νεοκλασικά έργα χωρίς να χρειάζεται να επισκεφθούν την Ελλάδα και χρησίμευσαν σαν πρότυπα για τους επόμενους δύο αιώνες.
 
Η Συλλογή Ρόδαξ – Stuart & Revett περιέχει πέντε μοναδικές αναπαραγωγές μνημειωδών εικόνων των Στιούρατ & Ρίβετ στην κορυφαία ποιότητα της οικογένειας
ArtReproductions™, με καλλιτεχνικές εκτυπώσεις υπερυψηλής ανάλυσης σε βαρύ καλλιτεχνικό χαρτί.

ΠΕΡΙΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΚΛΑΣΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ
Aπό το 15ο αιώνα και μετά υπάρχει μια συνεχόμενη ροή δυτικοευρωπαίων περιηγητών στην τουρκοκρατούμενα ηπειρωτική Ελλάδα και την ανατολική Μεσόγειο. Το ενδιαφέρον του στρέφεται στα μνημεία της Κλασσικής Αρχαιότητας, τροφοδοτούμενο από το ανανεωμένο ενδιαφέρον για τις ανθρωπιστικές σπουδές και την αρχαιολογία. Οι περιηγητές ήταν λόγιοι, γεωγράφοι, αρχιτέκτονες, αρχαιολόγοι, ακόμη και έμποροι, που άφησαν ένα τεράστιο πλούτο κειμένων και εικόνων. Είναι σαν να έχουμε ένα φωτορεπορτάζ για μνημεία, αντικείμενα ή τοπία που έχουν χαθεί για πάντα. Τα λεπτομερή τους αρχιτεκτονικά και μηχανολογικά σχέδια αποτέλεσαν τη βάση της ανάπτυξης του κινήματος του Νεοκλασικισμού, λειτουργώντας σαν κιβωτός που μεταλαμπαδεύει αρχαίες ιδέες και γνώσεις στο σήμερα.  
Η εργασία της απεικόνισης τοπίων από τους περιηγητές της εποχής έδινε συνήθως αποτελέσματα συγκρίσιμα από άποψη ακρίβειας και πληροφορίας με αυτά της φωτογραφίας. Οι περισσότεροι εικονογράφοι για να πετύχουν ακρίβεια χρησιμοποιούσαν ένα είδος Σκοτεινού Θαλάμου, γνωστό ως Camera Οbscura. Ήταν ένα ορθογώνιο παραλληλεπίπεδο το οποίο είχε μια μικρή οπή που άφηνε το φως να περάσει, σχηματίζοντας απέναντι ένα είδωλο του χώρου μπροστά από την οπή, ανεστραμμένο και συμμετρικό. Συνήθως εκεί τοποθετούσαν ένα επίπεδο καθρέπτη που ανακλούσε την εικόνα ορθή (αλλά ακόμα ανεστραμμένη) σε ένα γυάλινο παράθυρο. Εκεί έβαζαν ένα χαρτί στο οποίο προβαλλόταν η εικόνα και την «ξεπατίκωναν» με μολύβι. Έτσι, η αποτύπωση ήταν αψεγάδιαστη, σαν φωτογραφία. 

Η Συλλογή Ρόδαξ – Stuart & Revett περιέχει πέντε μοναδικές αναπαραγωγές μνημειωδών εικόνων των Στιούρατ & Ρίβετ στην κορυφαία ποιότητα της οικογένειας ArtReproductions™, με καλλιτεχνικές εκτυπώσεις υπερυψηλής ανάλυσης σε βαρύ καλλιτεχνικό χαρτί.